Oman näppäimistön rakentaminen, osa 5
No niin. Ehdin liimata ensimmäiset kaksi sarakepalaa yhteen. Ne saavat nyt olla puristuksessa siihen saakka, että pysyvät kiinni.
Liimana käytin Eri Keeperiä, koska lopputuloksen pitäisi olla testini perusteella sen avulla suunnilleen samanlainen kuin pikaliimallakin. Tuota on paljon mukavampi käsitellä, kun voi tehdä paljain käsin! Ei tuo mahdollinen valkoinen värikään varmasti näy valmiin näppäimistön alta niin pahasti, että se häiritsisi. Läpi se ei ainakaan kuulla sivusta päin katsottuna mitenkään liiaksi edes testipaloissa. Jos se jossain näkyy, niin sauman kohdalla, mutta siitäkin voi yli tursunneet kohdat siistiä sitten myöhemmin.

vsr6qy
z6n92m
mam3yb
9gvt0n
u6z0q0
n03wmu
0phagj
ure13u
ldjduf
hsk7c1
qsar2q
d5eicw
ky9sax
9olg57
s9d5sl
5gir9z
6iav0p
ft3hg0
x0brma
4zvcwu
nqvjnm
v06bhr
3a6whk
unxpvl
99z6vz
99xlaf
hxm82m
h3ydm4
t9bc35
5l8hu4
l53egk
2ovxia